Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 30 stycznia 2014

Czekoladka i herbatka - Chocolate & tea

A może kawa? Podkładki, o których wspominałam w poprzednim wpisie, powstały w tempie ekspresowym, bo miały być prezentem. I musiały powstać na dzisiaj. Na początku chciałam, żeby miały jakiś nietypowy kształt, np. listka, i na blogu Fascinaty znalazłam bardzo ładny i prosty wzór - KLIK. Listek oczywiście zrobiłam, ale nie sprostał moim wymaganiom co do wielkości. W międzyczasie wypróbowałam kilka innych wzorów, ale jakoś nie mogłam się do żadnego z nich przekonać. A listek był taki ładny... tylko ciut za mały. Zamiast listka powstały podkładki w kształcie prawie tradycyjnym, czyli prawie okrągłe. Do ich zrobienia wykorzystałam wzór listka. Udały się? A jakże! Jubilatka była zachwycona, a o to przecież chodziło. :-)




Materiały: kordonek Altin Basak MAXI, col. 9655, czekoladowy.
Wymiary: ok. 11 cm średnicy.

Może komuś z Was takie podkładki również się przydadzą? Oto wzór:


A ponieważ osobiście z jubilatką nie mogłam się spotkać, więc życzenia powędrowały na kartce. Do zrobienia kartki użyłam serwetkę. Bardzo polubiłam ten sposób robienia kartek. :-)

Materiały: serwetka, papier wizytówkowy,
wycinanki, klej.
Wymiary: 15 cm x 15 cm.
Jak zrobić? KLIK.



13 komentarzy:

  1. cudne podkładki i piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki, Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przygotowałaś takie piękne prezenty, obok których nie można przejść obojętnie. :-)

      Usuń
  3. Cudowne te podkładki, wyglądają po prostu genialnie, delikatnie i stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podkładki zapisałam sobie wzór.
    Bardzo dziękuję Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że wzór się przyda. :-)

      Usuń
    2. No i się przydał się wzorek:)
      http://zamotanalacrima.blogspot.no/2014/02/kwadratowa-serweta-na-drutach.html
      Bardzo dziękuję.
      Buziaki Lacrima

      Usuń
  5. Długo mnie nie było, ale widzę, że u Ciebie praca wre :-) Jak zawsze wszystko piękne i dopracowane, a serwetki w moim ulubionym czekoladowym kolorze, a kartka prześliczna :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca może i wre, ale bynajmniej nie robótkowa, a trochę mało czasu ostatnio poświęcam rękodziełu. ;-) Dziękuję za miłe słowa. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)