Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 26 stycznia 2014

Drobna przyjemność - A bit of pleasure

Co sprawia mi przyjemność? Bardzo wiele rzeczy, sytuacji, słów... Cieszy mnie, kiedy udaje mi się zrobić coś ładnego. Ale dużo bardziej cieszy, kiedy robótka sprawia radość i podoba się osobie obdarowanej. Co się tym razem spodobało? A takie drobne, proste kolczyki.




Materiały: sutasz w 4 kolorach,
sztuczne koraliki (2 łezki, 74 drobne).
Wymiary: zapomniałam zmierzyć,
ale widać jak na dłoni, że małe. :-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają - lubię taką zieleń.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast lubię połączenie brązu i zieleni. Jak się okazało osoba obdarowana również. :-)

      Usuń
  2. Piękne, błyszczące drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Zawsze mam problem z robieniem małych kolczyków tak, żeby były niepowtarzalne. Cieszę się, że spotkały się z tak miłym przyjęciem.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)