Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 28 stycznia 2014

Obrus z różami # 12 - The tablecloth with roses # 12

Czasem wracam do szydełkowania obrusu. Ostatnio nawet dosyć często, co zaowocowało kolejnymi rzędami - są już 163 rzędy i koniec kolejnego kordonka. Szydełkowanie rzeczy dużych ma to do siebie, że pewnego dnia ma się tego dosyć. Wydaje mi się, że zniechęcenie moje już minęło i po odpoczynku pełna energii wracam znowu do dziergania obrusu. A muszę się uwijać, bo w mojej głowie powstało mnóstwo bardzo ważnych robótkowych pomysłów na najbliższe miesiące. Oglądajcie obrus, a ja dziś dla odmiany biorę się za szydełkowanie podkładek pod szklanki. Zobaczymy, czy się wyrobię na czas. :-)

Materiały: kordonek Cotton Filet.
Wzór: KLIK i dwa następne zdjęcia.

12 komentarzy:

  1. Kibicuję dalej i czekam na efekt końcowy. Podziwiam zapał :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, z pewnością się przyda. :-)

      Usuń
  2. Cudeńko powstaje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jeszcze trochę i może powstanie. :-) Dziękuję.

      Usuń
  3. powoli, powoli - do celu :) Jeszcze troszkę i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam wrażenie, jakby te rzędy pod koniec się skróciły, bo tak jakoś szybko się je przerabia. :-) Choć oczywiście nadal za wolno. ;-)

      Usuń
  4. Już wygląda pięknie ;) podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)