Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 12 stycznia 2014

Róż się! - Be pink!

W mojej palecie barw róż zajmuje dość wysokie miejsce, szczególnie w wersji stonowanej. Wyobraziłam sobie, że takie połączenie kolorów, jakiego użyłam w kolczykach, będzie pasowało tej osobie.

A kolczyki miały być inne, zupełnie inne, zarówno pod względem kolorystyki, jak i kształtu, lecz tamte najzwyczajniej w świecie nie udały się. Jeden był większy, drugi mniejszy; jeden prostszy, drugi ciut krzywy; jeden miał wszystkie koraliki, drugiemu przez przypadek urwałam... Chciałam tylko, żeby było szybciej, bo kolczyki było potrzebne na już, a jeden z tych kolczyków leżał zrobiony co najmniej dwa miesiące. Teraz cóż, pozostało tylko odpruć koraliki i siuu resztę do kosza. Jak coś się robi, to trzeba to zrobić dobrze, nieprawdaż?

Teraz to i nawet się cieszę, że tamte kolczyki się nie udały, bo nowe, różowe bardziej cieszą moje oczy, zwłaszcza że koralowce też odleżały swoje. A przy okazji przejrzałam, co to ja jeszcze kiedyś nakupiłam. Dawno już nie odwiedzałam koralikowego sklepiku. Nie to żebym nie miała czasu czy żeby nie po drodze było... Jak się chce, to się trafi. Tylko że zawsze oprócz tego, co mam kupić, dokupię jeszcze i to, i tamto. A teraz w głowie rozwinęłam transparenty z napisami: "Skończ to, co zaczęłaś!" (a trochę tego jest, uwierzcie) i "Zrób porządek z tymi koralikami, które masz!". A więc kończę, i porządkuję, i w międzyczasie zaczynam coś nowego. Nie wiem, jak mi się to wszystko uda, ale staram się, bardzo się staram...



Frywolitka - taki sposób wykończenia tyłu kolczyków uznałam za najlepszy, bo i co tu kombinować, jak się nie ma pomysłu na coś lepszego? I tadaaam - tak to wygląda. :-)


Materiały: sutasz, kordonek Ariadna Karat 8,
koralowce (2), sztuczne koraliki (70).
Wymiary: długość - 3,7 cm (z biglami - 5,2 cm),
szerokość - 2,7 cm.

6 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki a róż prezentuje się w nich wyjątkowo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, swietny pomysł na wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jedyny, który jakoś mi się udaje. Dziękuję. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)