Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 12 kwietnia 2014

Palemka - My Easter palm

W tym roku z okazji urodzin dostałam bardzo inspirującą książkę: "Dekoracje stołów i potraw siostry Marii" autorstwa Siostry Marii Goretti (wydawnictwo MARTEL). Zdążyłam ją już przejrzeć wiele razy  pomyśleć, co mogłabym z niej robić. Jako pierwszy wytwór powstały kwiaty z rajstop i drutu, których użyłam do ozdobienia palmy. Ale nie potrzeba książek, żeby napatrzeć się na cudowności, jakie zdolne ręce potrafią zdziałać - poszukajcie w internecie, a sami się przekonacie.









6 komentarzy:

  1. Cudna palemka.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie powyginałaś te druciki. Kwiatki w Twoim wykonaniu oczarowują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ale to pikuś przy tym, co widziałam w internecie - tam to dopiero cuda ludzie tworzą!

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)