Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 13 maja 2014

Obrus z różami # 16 - The tablecloth with roses # 16

Cieszą mnie deszczowe dni, kiedy z czystym sumieniem mogę zająć się robótkami. I tym sposobem widać koniec ósmego kordonka.

Materiały: kordonek Cotton Filet.
Wzór: KLIK i dwa następne zdjęcia.
 
 A po deszczu przyroda wygląda pięknie. Znalazłam chwilę, aby to piękno uwiecznić na kilku zdjęciach.




8 komentarzy:

  1. wow 8 motek. Ale wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak.:-) Cieszę się, że jakoś udaje mi się podołać temu wyzwaniu.

      Usuń
  2. Podziwiam, 8 kordonek? Obrus będzie ogromny i z pewnością przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży będzie na pewno, mam nadzieję, że zachwyci właścicielkę. :-)

      Usuń
  3. To że pięknie dziergasz - już wiem, ale że robisz fantastyczne zdjęcia - zobaczyłam dopiero teraz. Super są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Bardzo lubię fotografować przyrodę.

      Usuń
  4. Oj piękny obrus będzie. Śliczne zdjęcia przyrody.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)