Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 18 maja 2014

Obrus z różami # 17 - The tablecloth with roses # 17 - The end

Tak, to właśnie wczoraj był ten niby zwyczajny, a jednak długo wyczekiwany dzień. Wczoraj rano skończyłam obrus, uprałam, wykrochmaliłam, i trafił on do zadowolonej właścicielki. Obrus robiłam od sierpnia 2013 roku, ma wymiary ok. 2 m na 1,3 m. Wzór znalazłam w internecie, ale przerobiłam go tak, aby pasował do wymaganych wymiarów. Trochę się z tym przeliczyłam, ponieważ okazało się, że obrus jest ciut za mały na tak duży stół i ostatnie dwa miesiące poświęcałam na wydłużanie i poszerzanie. Najważniejsze, że się udało.
 





Materiały: kordonek Cotton Filet,
8,5 kordonka x 100 g.
Wymiary: ok. 2m x 1,3 m.
Wzór oryginalny: KLIK i dwa następne zdjęcia.

Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się sprostać temu wyzwaniu. Teraz trochę odpocznę od tak dużych projektów, ale mam nadzieję, że jeszcze niejeden obrus zrobię. :-)


Nie obyło się bez testów jakości i fachowej oceny eksperta. :-)

15 komentarzy:

  1. Wow! No i nadejszła wielkopomna chwila. Gratuluję wytrwałości i cierpliwości. 9 miesięcy - ufff - strasznie długo - chyba nie dałabym rady. Podziwiam tym bardziej, bo jak sama widzisz - warto było. Wygląda obłędnie. Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadejszła. :-) Dziękuję. Trochę czasu zeszło na dzierganiu. Gdybym zajmowała się tylko tym obrusem, pewnie powstał by dużo wcześniej.

      Usuń
  2. wow! obrus jest cudny! gratuluje wytrwałości i wspaniałego efektu końcowego, naprawdę powala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Cieszę się, że spotkał się z tak miłym przyjęciem.

      Usuń
  3. Cudowny! Wspaniały obrus. Bardzo podoba mi się jego wzór - śliczne róże. Poszerzenie doskonałe.
    Zachwycający.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Wolałabym go poszerzać w nieco inny sposób, ale wtedy musiałabym zaczynać od nowa... :-)

      Usuń
  4. Piękny, wzór , wykonanie, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Szydełko w dłoń i do dzieła!

      Usuń
  5. Oczywiście, że cudny! Cudny bo mój! Dzięki Reniu! Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, cała przyjemność po mojej stronie. :-) I polecam się na przyszłość.

      Usuń
  6. Przepiękny obrus Reniu, jak wszystkie Twoje prace:) ale uważaj na te kocie pazurki:):):)
    AniaS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. A kot nie mój, więc niech jego pańcia uważa. :-)

      Usuń
  7. ale się napracowałaś! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)