Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 27 maja 2014

Uzależniona - Addicted

Uzależniona od szydełka rzecz jasna. Po skończeniu obrusu miałam zrobić krótką przerwę i na chwilę rozstać się z szydełkiem. Jednak nie pozwalają na to okoliczności. I dobrze, bo bardzo lubię szydełkować. Teraz powstaje bieżnik, który miał być gotowy na dziś, ale cóż, trochę się robótka wydłużyła. I choć nie jest to komplet do obrusu, to też pojawia się motyw róż. Schemat zmodyfikowałam, jakże by inaczej. :-)

Materiał: kordonek Cotton Filet, kremowy.
Wzór: zmodyfikowany przeze mnie, oryginał - KLIK.

Serweta może i byłaby gotowa na dzisiaj, ale sobotni wieczór spędziłam wspólnie z moim ukochanym oglądając występy artystów polskiej sceny kabaretowej - Tomasza Jachimka i kabaretów: Koń Polski, Limo i Smile. A że jesteśmy sknery ;-), to nie kupiliśmy biletów, co los wynagrodził nam szczęściem w losowaniu - wygraliśmy dwa podwójne bilety. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)