Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 5 czerwca 2014

Kawa z mlekiem - Coffee & milk

Podkładki pod szklanki czy kubeczki pojawiają się po raz kolejny w mojej "karierze", tym razem w wersji dwukolorowej. Powstały one jako załącznik do obrusu z różami. :-) Podkładek nie krochmaliłam, więc mają nieco inny kształt niż te poprzednie.






Materiały: kordonek Cotton Filet, kremowy i Maxi czekoladowy.
Wymiary: ok. 11 cm średnicy.
Wzór: KLIK.


10 komentarzy:

  1. Urocze podkładki. Na pewno kawa podana na nich będzie smakować wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie. Dziękuję. :-)

      Usuń
  2. sliczne kolorki pasują jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! A obrus podziwiam szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podziwiaj do woli. :-)

      Usuń
  4. pięknie wygladaja takie łączone kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Ehh, moja mama i babcia tak potrafiły, ja już nie... Podziwiam tylko u innych :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)