Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 18 lipca 2014

Energia, miłość, życie - Energy, love, life

Energia, miłość, życie - między innymi takie skojarzenia budzi w nas kolor czerwony. Choć robótkowej energii może i trochę ostatnio mi brakuje. A mam wielki plan do zrealizowania. Otóż wymyśliłam sobie, że przygotuję dekoracje na salę weselną, więc szydełkuję serca, na szczęście nie sama - z sąsiadką. Zdjęcia i linki do wzorów dodam, jak serca będą gotowe, czyli wykrochmalone, równiutkie, takie jak mają być.


Niedawno byłam na zakupach w pasmanterii i wreszcie (!) kupiłam igły do frywolitek (John James, rozmiar 0,69 mm x 127 mm). Niebawem sprawdzę, czy dobrze będzie się nimi pracowało.



2 komentarze:

  1. No to masz ambitne zadanie z tym wystrojem - ale na pewno dasz radę. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie jednak okazało się za ambitne, ale swoje trzy grosze do wystroju wnętrza dodałam. ;-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)