Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 1 sierpnia 2014

Słodkości - Sweets

Połączenie różu i delikatnego ecru wygląda słodko, prawda? Kolory wybrała koleżanka, dla której te kolczyki były zrobione.





Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 różowy,
kordonek Cotton Filet ecru,
74 koraliki.
Wymiary: długość - 5,5 cm, szerokość - 2,5 cm.
Wór: projekt własny.

Jak zapewne wszyscy zauważyli mało czasu poświęcam blogowi - rzadko dodaję wpisy i publikuję nowe prace. Niedawno rozpoczął się remont, sezon na przetwory trwa w najlepsze itd.... co jednak wcale nie oznacza robótkowego zastoju - cały czas szydełkuję serduszka, które posłużą do dekoracji sali weselnej. Zamierzałam co miesiąc pokazywać, jakie serduszka udało mi się zrobić, jednak nie miałam możliwości, aby ten zamiar zrealizować. A że ślub i wesele tuż tuż, więc trochę roboty jest. :-) Mam nadzieję, że czasem ktoś tutaj zagląda; nie ukrywam, że czekam na jakiekolwiek ślady Waszej obecności.

A w moim ogródku kwitną jeszcze mieczyki i lilie, choć niektóre już powoli przekwitają, ciut za szybko.



10 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki. I cudne masz kwiaty w ogrodzie, szkoda że tak szybko przekwitają, ale zaleta taka, że nie można się nimi znudzić :-) i człowiek czeka na kolejny sezon :-) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, zgadza się, nie można się nimi znudzić, zwłaszcza że jest jeszcze tyle różnych pięknych kwiatów, które chciałabym mieć... :-)

      Usuń
  2. Jak lody malinowo śmietankowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki! Dla mnie to czarna magia, więc tylko podziwiam i zazdroszczę zdolności ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z pewnością szybko nauczyłabyś się frywolitki.

      Usuń
  4. śliczne, delikatne kolczyki w przepięknych kolorach :)
    Bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)