Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 27 października 2014

Kolczyki panny młodej - Bride's earings

Niedawno pokazywałam, jak ozdobiłam grzebień przy welonie. Na grzebieniu jednak moja twórczość się nie skończyła - do kompletu powstały jeszcze kolczyki. Zabrakło czasu i sił na zrobienie sutaszowej bransoletki, ale w kilka chwil powstały zwykłe, proste bransoletki, pięknie połyskujące w świetle.


Materiały: sutasz czerwony, biały i ecru;
koraliki szklane.
Wymiary: zapomniałam zmierzyć. :-)
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

  1. Reniu po pierwsze, Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia :)
    Po drugie, co do bieli i czerwieni na ślubie, wydaje mi się, że bardzo ładnie to wygląda, tym bardziej, że czerwień w stroju to tylko dodatek a nie dominujący kolor. Śliczna ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia, Wiolu.

      Usuń
  2. cudne:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)