Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 11 listopada 2014

Czapeczka na fali - Brain Waves Beanie

To moja druga czapka, którą zrobiłam mężowi. Wyszła odrobinę za luźna, ale moje Kochanie zadowolone, więc nie ma co narzekać. :-)



Materiały: włóczka Doris (niebieska i granatowa),
włóczka Puchatek (szara).
Wzór: autor - Liz McQueen,
raverly.com (dostępna za darmo).

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna czapka :-) Świetny wzór i doskonałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Rzeczywiście, wzór jest bardzo ładny.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)