Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 15 listopada 2014

Do roboty! - Let's work!

Znane przysłowie mówi, że od przybytku głowa nie boli. I rzeczywiście nie bolała. ;-) Nadrobiłam chyba za wszystkie czasy ilością kupionych gazet w przeciągu tygodnia, ale nie mogłam przejść obojętnie.


Jedna z gazetek, szydełko i kordonek Ariadna Maja 8 od razu poszły w ruch - powstają bombki choinkowe. 


2 komentarze:

  1. Haft richelieu? Ciekawa jestem co tam nowego we wzorkach od Wydawnictwa Joanna? Kiedyś kolekcjonowałam tę gazetkę, no i haftowałam rzecz jasna ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się haft Richelieu, więc kolekcjonuję gazetki. :-) Przede wszystkim jest dużo wzorów na różnego rodzaju serwetki, ale są też wzory na mniejsze formy - anioły i koszyczki.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)