Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 2 listopada 2014

Pomponiasta

Ostatnimi czasy odpoczywam od drobnych robótek szydełkowych - zajęłam się robieniem czapek. Pierwszą czapkę w tym sezonie zrobiłam mojemu mężowi - w jego ulubionych kolorach i na wesoło - z dużym pomponem. Moje kochanie zadowolone i pewnie czeka na następną czapuncię. :-)



Czapka robiona w stylu modnych ostatnio myboshi, jednak z bardziej dostępnych włóczek: Puchatka (szary i turkusowy) i Doris (niebieski i granatowy), szydełko nr 6. Pompon ma średnicę ok. 4,5 cali (akurat "calometr' jest pod ręką, muszę uzupełnić zawartość torebki o centymetr). Jak Wam się podoba czapa?

6 komentarzy:

  1. Wspaniała czapka :-) Cudne kolory, a pompon doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Następna będzie bez pompona.

      Usuń
  2. Twój pompon jest idealny, więc może stworzysz sobie coś takiego? i może mąż zechce Ci pomóc?;););)
    http://samouczek.info/index.php/picture/2882/Dywan_zr

    Reniu, jeszcze raz gratuluję tak ważnej zmiany w życiu:):):):):):)
    Ania Sławecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Zmiana bardzo ważna, i jakże oczekiwana. :-) Dywan widziałam wcześniej, nawet rozmawialiśmy z mężem o takim cudeńku, ale doszliśmy do wniosku, że jest mało praktyczny. Chociaż nieco mniejszy mógłby przejść. ;-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)