Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 17 grudnia 2014

Bombki i bombeczki - Christmas balls

Tegoroczne bombki są różne, różniste - duże, małe, okrągłe i jajowate. Ten ostatni kształt niezamierzony, ale takie wyszły... Mamie i mężowi bardzo się podobają. Udało mi się zrealizować mój plan, tzn. zrobiłam bombki według wszystkich schematów zamieszczonych w "Diana Robótki Extra. Szydełkowe ozdoby choinkowe", nr 6/ 2014. Wszystkie bombki zrobione kordonkiem Ariadna Maja 8, 65 tex x 2, 50 g/ 340 m. Bombki teraz się suszą i nabierają kształtów. :-)





W tym roku na naszych choinkach zawisną też suszone pomarańcze i cytryny. Pierwszy raz udało mi się tak ładnie je wysuszyć, tzn. jeszcze schną, ale już widzę, że będą ładne.


8 komentarzy:

  1. Bombeczki ładne :) Pomysł z suszonymi cytrusami bardzo trafiony-, już sobie wyobrażam tą nutę zapachu wśród innych, które dają tak dobrze nam znany zapach świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Zapach pomarańczy już nieco się ulotnił, ale kilkanaście dni temu, kiedy zaczynałam suszenie, w pokoju pachniało pomarańczami.

      Usuń
  2. Śliczne bombki :-) Piękne wzory.
    Uwielbiam suszone pomarańcze, a Twoje są piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ja też lubię pomarańcze, kiedyś to był nieodłączny element świąt.

      Usuń
  3. Śliczne bombki, suszki też prezentują się wyjątkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają bonki w tych balonikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ja bardziej lubię słuchać jak odklejają się od bombek. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)