Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 27 grudnia 2014

Błyszczące bombki # 1 - Glossy Christmas balls # 1

Witam poświątecznie. :-) Mam nadzieję, że święta upłynęły wszystkim we wspaniałej, rodzinnej atmosferze, choinka cieszyła swoim blaskiem i wyglądem. Jak już wiecie, w tym roku postawiłam na produkcję bombek. I choć może nie zrobiłam jakiejś zawrotnej ilości, to wystarczyło ich na trzy choinki. Część wisi w na choince w domu rodzinnym mojego męża. Bombki nabrały bardziej świątecznego charakteru dzięki błyszczącym kokardom i z pewnością na choince wyglądają lepiej niż w koszu.





Nie mogło zabraknąć pierniczków. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)