Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 19 grudnia 2014

Frywolny naszyjnik - A dashing necklace

Zostałam poproszona o zrobienie frywolitkowego naszyjnika przypominającego lekko rozgałęzione drzewko. Miałam podpowiedź w postaci zdjęcia znalezionego w internecie, bo gdzie, jak nie tam, najczęściej wpada się na rzeczy, które chciałoby się mieć... Może nie dokładnie identyczne, ale choć trochę podobne. 




 Materiały: kordonek Ałtin Basak Maxi czekoladowy.
Inspiracja: KLIK - nie wiem, skąd pochodzi zdjęcie.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten drzewiasty naszyjnik :-) Taka delikatna biżuteria dla Elfów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam osoby, która będzie nosiła ten naszyjnik, ale elfem raczej nie jest. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)