Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 24 stycznia 2015

Farandole

Skończona kilka dni temu. Miałam nadzieję, że pogoda choć trochę się poprawi i uda się zrobić ładne zdjęcia w plenerze, lecz aura nie dopisała i pozostały jedynie warunki domowe. Brakuje mi pięknej, lekko mroźnej zimy... I w związku z tym, być może w tym sezonie ta chusta w ogóle się nie przyda. Ale co tam - jest duża, cieplutka i tak przyjemnie miękka.



Koci inspektor zbadał sprawę i sprawdził użyteczność. :-)




Wymiary: 193 cm x 117 cm.
Materiał: włóczka Yarn Art Angora Active,
col. 849, 100 g/ 500 m,
25 % moher, 75% akryl.
Wzór: Farandole
autorka: Corinne Ouillon

12 komentarzy:

  1. Co ja tu widzę! Chyba naprawdę długo mnie u Ciebie nie było!
    Wspaniała chusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Zapraszam częściej. :-) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Przecudna chusta, uwielbiam takie dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! wspaniały wzór i piękne kolory :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jubilatce też się spodobała. :-)

      Usuń
  4. Wspaniała w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta wygląda rewelacyjnie! Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)