Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Jestem grzeczną dziewczynką - I'm a nice girl

A przynajmniej byłam grzeczna w minionym roku. ;-) Jeszcze nie miałam okazji pochwalić się prezentem od świętego Mikołaja, który dostałam prawie pod choinkę. :-) Mikołaj zabrał mnie na przedświąteczne zakupy z myślą o kupnie konkretnego prezentu, mi pozostawił wybór modelu. Jak widać na załączonych obrazkach, wybrałam Zofię. Później dokupiliśmy jeszcze różne zestawy nici i teraz można już coś działać. Najbardziej podoba mi się tak duża ilość tych małych szpuleczek. :-) Mama też się zaopatrzyła w zapas nici. :-)



I z nowym rokiem postanowiłam spróbować czegoś nowego. Narazie nawlekłam tylko odpowiednią ilość koralików z nadzieją, że nie nie pomyliłam się przy nawlekaniu.


A wspólnie z Mężem spróbowaliśmy dziś upiec chałkę. Wyszła bardzo dobrze, jest puchata i pyszna. Przepis  znaleźliśmy w internecie - KLIK. Od siebie dodałam kruszonkę i nie dodawałam rodzynek.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie, będę miała kogo się poradzić w razie potrzeby. :-)

      Usuń
  2. Reniu, pochwal się co już uszyłaś:):):)AniaS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, maszyna narazie nabiera mocy urzędowej. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)