Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 14 stycznia 2015

Mam plany - I have plans

Przedwczoraj dotarła do mnie przesyłka od sklepu Ariadna z zamówionymi kordonkami - Mają, Adą i Atłaskiem. Mam konkretne plany co do Atłaska - wykorzystam te kordonki do haftu Richelieu. Pozostałe z pewnością do czegoś się przydadzą.

 

Ale kordonki muszą trochę poczekać, ponieważ w ruch poszły druty i powstaje kolejna chusta. Zrobiłam już ponad połowę, więc jest szansa, że do końca tygodnia będę mogła pokazać ją w całej okazałości. Wzór to Farandole, a autorką jest Corinne Ouillon - do znalezienia na Raverly.

4 komentarze:

  1. Wspaniałe zakupy :-) Oj będzie się działo... :-)
    Bardzo jestem ciekawa Twojej chusty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kasiu, zostało jeszcze ok. 40 rzędów. Niedługo będzie gotowa. :-)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)