Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Super Babcia - The great grandma

Mojej kochanej Babci nie mogę już złożyć życzeń... Pozostały mi już "przyszywane" Babcie - Babcie mojego męża. Jednej z nich wysłaliśmy trochę niecodzienną kartkę, ale wiem, że Babcia ma duże poczucie humoru, więc pozwoliłam sobie...



Babcie błyszczą - jedna ma złote korale i trampki pociągnięte sreberkiem (nie sfotografowałam tego szczegółu, niestety...).


Drugiej babci nabłyszczyłam spódnicę.


Do tańca przygrywa muzyka ze starej płyty.


A kot ukradkiem korzysta z okazji...


Taki przerywnik dobrze wpłynął na robienie na drutach, zwłaszcza że musiałam spruć dziewięć rzędów, bo źle wyprowadziłam wzór. Błąd już został naprawiony i prace nad chustą trwają dalej. Teraz już bardzo uważnie kratka za kratką analizuję schemat, żeby znowu nie zaplątać się w oczkach. 

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)