Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 3 lutego 2015

Falling water


Nie da się ukryć, że ostatnio królują u mnie druty. Przedwczoraj skończyłam kolejną włóczkową robótkę. Tym razem był to szalik.







Materiał: włóczka Yarn Art Angora Active,
col. 849, 100 g/ 500 m,
25% moher, 75% akryl.
Wymiary: 210 cm x 38 cm.
Wzór: Falling water,
autorka: Bonnie Sennot


A druty nadal śmigają - teraz zajęłam się szaro-srebrną błyskotką. Słoneczny odcień żółtego będzie mi później umilał szarawe zimowe dni.


Jednak nie samymi drutami człowiek żyje... Igła też poszła w ruch.



17 komentarzy:

  1. Cudowny szal - przepiękny wzór i śliczne odcienie szarości.
    Bardzo jestem ciekawa, co zrobisz z szarej i żółtej wełenki... już się nie mogę doczekać...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Z obu wełenek zrobię komino-szaliki - koleżance i jej córeczce.

      Usuń
  2. haft richelieu zaczęłaś ?
    Szalik śliczny. ładna cieniowana niteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się - powoli próbuję wejść w świat haftu Richelieu. Dziękuję za komentarz. :-)

      Usuń
  3. Mówisz, że druty? Cieszę się! Witaj w klubie zarażonych! ;) Piękny szal!
    Mogłabym mieć prośbę Reniu? Mogłabyś linkować nazwę wzoru z konkretną stroną na ravelry? Byłoby szybciej dla czytających :) Możesz też zawsze pobrać guzik taki jak u mnie widać pod projektem. Wchodzisz na ravelry w konkretny wzór, w zakładkę projects u góry. Na dole pojawi Ci się w prawym dolnym rogu: get button HTML i to klikasz, a kod kopiujesz norlanie do posta w moejscu, w którym chcesz go mieć. Potem tylko klikasz po lewo u góry "HTML" i z powrotem na "nowy post" i jest :)
    To tylko luźny pomysł ;) Pozdrowienia druciarskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To bardzo dobry luźny pomysł. :-) Zrobiłam tak, jak napisałaś. Dziękuję za wskazówki, przydały się.

      Usuń
  4. Przepiękny szal :) Druty i robótki z tym związane nigdy nie szły ze mną w parze - tym bardziej podziwiam ludzi którzy potrafią robić takie cudności :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że szybko byś opanowała robienie na drutach. :-)

      Usuń
  5. Ślicznie wyszedł Ci ten szal, również robiłam szale z angory active i jestem zadowolona. A drutami zaraziłam się 1,5 roku temu i mam nadzieję, że ta miłość do nich będzie trwałą wiecznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ja co jakiś czas wracam do drutów, teraz tak jakoś wyszło, że częściej po nie sięgam. Na drutach można stworzyć wiele wspaniałych rzeczy, więc myślę, że miłość do nich szybko się nie skończy.

      Usuń
  6. Wspaniały szal. Szalejesz z tymi drutami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio trochę mi się "przyszalało". :-)

      Usuń
  7. Dobra robota. Gratuluję. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra robota. Gratuluję. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)