Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 11 lutego 2015

Z nutką lawendy - Just a hint of lavender

Koleżanka poprosiła o uszycie kolczyków. Nie mogłam odmówić. Druty na kilka godzin odłożyłam na bok i stworzyłam różowo-czarne kolczyki. Nie szyłam chyba od października, więc po takiej przerwie szycie sprawiało wyjątkową przyjemność. :-)



Tył kolczyków wykończyłam frywolitką, żeby zakryć końce nitek.



Materiały: sutasz, kordonki Ariadna Karat 8,
2 różowe jaspisy,
2 czarne szklane szlifowane koraliki,
114 drobnych czarnych koralików.
Wymiary: długość - 4,5 cm (z biglami 6 cm),
szerokość - 3,7 cm.

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)