Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 29 marca 2015

Palma wielkanocna 2015 - An Easter palm 2015

W tym roku ubrałam palmę dość skromnie, choć zamiar miałam nieco inny. Nadwyżka bibułowych kwiatów z pewnością przyda się do Wielkanocnych dekoracji. Zrobiłam kilkanaście krokusów, kwiaty, które miały przypominać tulipany, ale chyba mało wspólnego mają z prawdziwymi tulipanami, i wreszcie żonkile. Do palmy zużyłam dwa żonkile i sześć krokusów, i w zupełności wystarczyło.







Skończyłam też komin na guziki, ale jeszcze robię czapkę, więc sesja zdjęciowa będzie później. :-)

3 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)