Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosenna szarość - Spring gray

Czy szarość może być wiosenna? A czemu nie! Dostałam włóczkę z zadaniem zrobienia komina trzyletniej uroczej dziewczynce. Nie obyło się bez prucia, bo zanim znalazłam odpowiedni wzór, prułam robótkę dwa razy. Opłacało się. :-) Ostatecznie sięgnęłam po wzory ze zbiorów mojej Mamy i wybrałam motyw liści.

Upodobałam sobie kominy z guzikami; ten ma różowo - białe guziczkowe kwiatki.


Liście bardziej przypominają romby, ale nadal wyglądają ładnie.


I jeszcze sesja w terenie.


Materiał: rodzaj włóczki nieznany,
plastikowe guziki.
Wymiary: 128 cm x 24 cm. 
Wzór: Liście - schemat na zdjęciu poniżej.


8 komentarzy:

  1. Cudny komin ! Piękny wzór i śliczne guziczki :-) Doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudny, świetne zestawienie szarego koloru z tymi uroczymi guziczkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam odpowiedniego kontrastu, żeby komin nie był taki ponury. I widzę, że się udało. Dziękuję. :-)

      Usuń
  3. Śliczny komin.
    Miałam kamizelkę robioną wg wzoru z tej właśnie gazetki, była moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam po gazetce pozostał tylko ten wycinek, a może i jeszcze jakieś wycinki... Dziękuję. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)