Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 1 kwietnia 2015

Małej księżniczce - For a little princess

Małe księżniczki lubią mieć korony. Ta księżniczka będzie miała nietypową koronę, bo estońską. I to w dodatku ukwieconą, jak na wiosnę przystało.


Wymiary: długość - 19 cm, 
szerokość - 44 cm (bez rozciągania).

 

 Wymiary: 106 cm x 22 cm.


Materiał: włóczka Madame Tricote Paris - Dora,
col. 022, 100% akryl;
guziki plastikowe.
Wzór: estońska korona - ABC robótek na drutach KLIK.
Wzór ściągacza: fałszywy ściągacz angielski (www.drutoterapia.blogspot.com)

Jestem bardzo zadowolona, że w marcu udało mi się skończyć prawie wszystkie z zaplanowanych robótek. Napawam się widokiem różowych pasków po prawej stronie bloga, na których widnieje okrągłe 100 %. :-) Nie udało mi się tylko z quillingowymi pisankami, ale prace nad nimi właśnie trwają. Zresztą póki co mam w planach zrobić tylko dwie, jedna jest już gotowa, więc do świąt z pewnością zdążę. :-)

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)