Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 7 kwietnia 2015

Poświąteczne impresje

I choć święta Wielkanocne za nami, pozostaję jeszcze dziś w klimacie świąt. Udało mi się zrobić jedną quillingową pisankę (planowałam dwie, jednak zabrakło mi czasu), udało się również udekorować porządnie koszyczek, a z braku czasu szybko wstały proste pisanki ozdobione skromną kokardką.








4 komentarze:

  1. Koszyczek ślicznie udekorowany, a jaja z kokardką...super pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Na bardziej wymyślne udekorowanie jajek zabrakło już czasu...

      Usuń
  2. Wcale nie taki skromny. Pięknie przybrany koszyczek, a jajo wygląda super!! Widac że kosztowało wiele pracy i precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :-) Rzeczywiście quilling wymaga precyzji i pracy, ale spodobał mi się taki sposób dekorowania jajek, więc zapewne dokończę i drugą pisankę, jak tylko znajdę na nią czas. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)