Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 17 lipca 2015

Kolorowo - Colourful

Wyzwanie "Kolorowo-neonowo" zainspirowało mnie do zrobienia kolorowej urodzinowej kartki. Do jej zrobienia użyłam kolorowych kartek, pieczołowicie zwijając je w rureczki. Odrobina brokatu dodała kartce blasku. Pozostaje mieć nadzieję, że kartka przypadnie jubilatowi do gustu.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie sklepu Artimeno - "Kolorowo - neonowo".

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, bardzo fajna kolorowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywnie. Wyszło super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa kartka :) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Podoba mi się szalenie.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)