Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 30 września 2015

Wrześniowa bombka - September Christmas ball

We wrześniu wykonałam zaledwie 10 % bombkowej normy. W październiku nadrobię zaległości. Ale za to jaka bombka wyszła spod szydełka! Chyba największa jaką zrobiłam. Dziś tylko zdjęcia robocze, bez dekoracji i krochmalenia - poczekam aż trochę więcej bombek się nazbiera.





Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 66 cm.
Wzór: chomikuj.pl
>>KLIK<<


16 komentarzy:

  1. Bombowa!! na prawdę "bomba" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Robiłam ją z ogromnym zaciekawieniem, szczególnie od momentu, kiedy zaczęła przypominać miskę. :-)

      Usuń
  2. Piękny ma wzorek na szydełkowa bombka:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się go odszukać, więc dziś udostępniłam. :-)

      Usuń
  3. Cudna! Przepiękny wzór i imponująca wielkość - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Dobrze, że choinki też będą imponującej wielkości, więc może nie będzie się na ich tle tak wyolbrzymiać.

      Usuń
  4. Jaki olbrzym! :) Piękny wzór i w dodatku ten kolor - bardzo przyjemny dla oka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Kolor tradycyjny, biały, jakoś tak mi najbardziej pasuje do bombek.

      Usuń
  5. Rewelacyjna. Bardzo podobają mi się tak zrobione bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, będzie się pięknie prezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością imponująco. Dziękuję. :-)

      Usuń
  7. Śliczna bardzo urocze wzorki znajdujesz dzięki za schematy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W czasopismach zwykle pojawiają się wzory na nieduże bombki, a ja potrzebuję takich o nieco większych rozmiarach, i znajduję je w internecie.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)