Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 3 października 2015

1/10

Dziś pokazuję Wam pierwszą bombkę wydzierganą w październiku. Jest ona zdecydowanie mniejsza w porównaniu z poprzednim gigantem i dzięki temu wygląda zgrabniej, chociaż tamta też swój urok ma. Moim celem jest zrobienie co najmniej dziesięciu bombek w tym miesiącu, żeby znowu nie rozczarować się tuż przed świętami, że nie zrobiłam tylu, ile chciałam. W związku z tym zaraz po skończeniu tej bombeczki, zaczęłam szydełkować następną.



Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 46 cm.
Wzór: chomikuj.pl
>>KLIK<<


4 komentarze:

  1. Śliczna :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten wzór mi również bardzo się podoba, chyba wykorzystam go ponownie.

      Usuń
  2. Bardzo fajna i ślicznie Ci wyszła :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)