Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 26 października 2015

5/10 - 6/10

I oto kolejne dwie bombki, które robiłam już w ubiegłym roku. Wiem, że na te wzory mogę liczyć, bo bombki wychodzą odpowiednio duże i mają ładny, okrągły kształt. Teraz robię powtórkę wzoru, który bardzo mi się spodobał.



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50g/ 340 m,
col. 400, 100% bawełna.
Wymiary: obwód - 37 cm.
Wzór: >>KLIK<<




Materiały: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50g/ 340 m,
col. 400, 100% bawełna.
Wymiary: obwód - 47 cm.
Wzór: >>KLIK<<

6 komentarzy:

  1. są śliczne:) też już się wziełam za ozdoby świąteczne bo nigdy się nie mogę wyrobić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Robienie ozdób na następny rok najlepiej chyba zacząć już w styczniu, zanim przyjaciele, rodzina i znajomi zorientują się, że im też by się takie przydały. :-)

      Usuń
  2. Piękne ! Cudne wzory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te bombeczki, również z poprzednich postów :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)