Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 31 października 2015

Idzie jesień - podsumowanie

W wyzwaniu Reni wzięłam udział po raz pierwszy. I jak się okazuje już na początku coś poszło nie tak, jak powinno. Otóż, byłam przekonana, że to wyzwanie trwa do końca października i dodanie wpisu odkładałam aż do dzisiaj... Trudno. Zdjęcia zrobiłam, więc przedstawiam Wam swoje fotograficzne impresje w temacie jesiennym.


1. Za oknem - tam najczęściej siedzi kot.


2. Promyki słońca


3. Wieczorem


4. Brązowy


5. Na spacerze


6. Moja pasja - jedna z wielu.


7. Coś ciepłego - dotyk...


8. Kawa czy herbata - zdecydowanie herbata.


9. Bukiet


10.Niedzielny poranek


11. Liście


12. Spojrzenie... wstecz,
czyli jesienne wspomnienia.


13. Do góry nogami -
mój artystyczny nieład.


14. Do pary


15. 10.00


16. Na drzewie


17. Bez pośpiechu


18. W kolorach jesieni


12 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tym razem podołałam wyzwaniu.

      Usuń
  2. Bardzo sympatycznie uchwycone chwile:-) Ten mglisty niedzielny poranek niesamowicie klimatyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Też bardzo lubię to zdjęcie. Mgły ostatnio są na porządku dziennym, choć nie zawsze okraszone słońcem.

      Usuń
  3. Za oknem- kot jak tygrys. Bardzo podoba mi się to zjęcie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam zrobić zdjęcie, jak wchodzi do domu, ale zanim kot się namyślił wejść... :-)

      Usuń
  4. Rewelacyjne fotki! pięknie uchwycone momenty...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia zrobiłaś :).

    Kotek z otwartą "paszczą" ... Ciekawe jak długo czekałaś na ten moment ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Wcale nie tak długo jakby się mogło wydawać. Widocznie kot był już znudzony czekaniem na otwarcie wrót. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)