Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 31 października 2015

Wianki

Natura jest piękna, nie ma co do tego wątpliwości. Zachwyca różnorodnością form i bogactwem kolorów o każdej porze roku. W tym roku piękno jesiennej przyrody wykorzystałam do zrobienia wianków na groby naszych bliskich. 



Wianki nie są duże, nie mierzyłam żadnego, ale wydaje mi się, że mają ok. 30 cm; wystarczająco dużo, żeby wstawić w środek znicz. Powstało sześć takich wianków, po jednym na każdy grób. 




Do ich zrobienia wykorzystałam to, co udało mi się znaleźć w okolicy: gałęzie brzozy, świerku, sosny i tuje. Wcześniej nazbierałam duże ilości liści klonu, z których powstały różyczki.



Z jesiennego spaceru wróciłam z koszykiem łupów: suchymi trawami, owocami głogu, listkami i owocami aronii, zasuszonymi kwiatostanami hortensji, owocami lipy...



Do tego dokupiłam gałązki kaszki, co nadało nieco lekkości wiankom. We wszystkich wiankach użyłam tych samych materiałów, choć każdy z nich  jest inny. Trudno byłoby zrobić dwa identyczne.



Miło spędziłam czas pracując nad wiankami. Delektowałam się słoneczną jesienną pogodą i pracą. Lubię tworzyć.



I na dowód, że rzeczywiście było ich sześć - fotografia zbiorowa.


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, takie inne od tych wszystkich plastikowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Plastik w tym roku został ograniczony do niezbędnego minimum. Dziękuję. :-)

      Usuń
  2. Piękne i jak orginalnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie jesienne :) Kolor róż bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jesienne róże... Gdybym znalazłam więcej liści klonowych wybarwionych na czerwono, róże byłyby bardziej kolorowe. Ale i tak jest bardzo dobrze. Dziękuję. :-)

      Usuń
  4. Wspaniale wykorzystałaś dary jesieni. Ciekawie, oryginalnie, naturalnie. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Już myślę, w jaki sposób wykorzystać je w przyszłym roku...

      Usuń
  5. przepiękne :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ania mam na drugie. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)