Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 17 listopada 2015

6/11 i miła niespodzianka

Pracowałam wytrwale. I dzięki temu udało mi się zrealizować listopadowy plan maximum w robieniu dużych bombek. Zrobiłam sześć bombek według trzech wzorów, czyli każdy po dwie sztuki z każdego wzoru.

Ten wzór uważam na bardzo wytworny i lubię go, ponieważ jest gęsty, a w efekcie po wykrochmaleniu ta bombka jest sztywniejsza niż te wszystkie szydełkowe mgiełki.


Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 46 cm.
Wzór: "Diana Robótki Extra.
Szydełkowe ozdoby choinkowe",
nr 6/ 2014.

Kolejna para bombek powstała według nieco delikatniejszego wzoru, ale wiem, że będą dobrze się trzymać. Wzór sprawdzony w ubiegłym roku, podobnie jak poprzedni, więc się na niego skusiłam.


Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 43 cm.
Wzór: >>KLIK<<

A na zakończenie nowy wzór, trochę przeze mnie zmodyfikowany - nie chciałam, żeby na środku bombki powstały zbyt duże dziury, więc delikatnie je zagęściłam.



Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 43 cm.
Wzór: >>KLIK<<
schemat 3.

I na zakończenie zdjęcie na płasko, żeby nikt nie miał wątpliwości, że naprawdę sześć bombek powstało. Teraz na chwilę odkładam szydełko i biorę się za drucianą robótką, choć w międzyczasie pewnie zrobię kilka śnieżynek.

Przeglądając nowe wpisy na blogach natknęłam się na jakże radosną informację - wygrałam candy, które zorganizowała Agnieszka. :-) Cieszę się, bo mam w zanadrzu plan na kartkę imieninową, a przygotowane przez Agnieszkę słodkości z pewnością przydadzą się do tworzenia. Dziękuję. :-)

MOJE CANDY

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej:)wszystkie bombki mają bardzo ładne wyraziste wzory- z drugiego schematu też właśnie wydziergałam bombkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Tak, zgadzam się. Mi zależało na wzorach dużych bombek i najlepiej takich, które szybko by się zrobiło. Może jeszcze w grudniu do nich wrócę.

      Usuń
  2. Piękne świąteczne ozdoby! Bardzo klimatyczne!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bombki :-) Piękne wzory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki!!
    Jeszcze raz gratuluję wygranej - jeszcze dziś poleci do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się! :-) Dziękuję. :-)

      Usuń
  5. Pełen podziw dla wielgaśnych ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Teraz czas na mniejsze.

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają tak ozdobione bombki ;) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Te szydełkowe olbrzymki dopiero czekają na ozdobienie, najpierw hurtem wszystkie wykrochmalę. :-)

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej, oraz pięknych bombek :) Wzory są mi całkowicie nieznane, ale przeważnie wykonuję mniejsze bombki ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Mniejsze również robię. Te akurat trafią na duże choinki, więc muszą być dobrze widoczne.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)