Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 9 listopada 2015

7, 8, 9, 10/10

Plan zrobienia dziesięciu szydełkowych bombek w październiku zrealizował się nieco później, ale ostatecznie doszedł do skutku. Cztery ostatnie bombki są takie same, ponieważ bardzo spodobał mi się wzór, który wykorzystałam do zrobienia pierwszej bombki >>KLIK<<.




Materiał: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 46 cm.
Wzór: chomikuj.pl
>>KLIK<<

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bombka:) piękny wzorek:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :-) Cudowny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Mi również się spodobał.

      Usuń
  3. Piękny ten wzorek i baaardzo lubię taką ich formę ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super. marza mi sie szklane bombki w takich otulaczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Beatko, szydełko w rękę i do roboty. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)