Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 30 listopada 2015

Czerwony - papier - liść

Choć prawie wszędzie już kartki w klimatach świątecznych, ja jeszcze rozrzucam się kwiatami i motylami. Zainspirowana wyzwaniem Szuflady - Jesienne bingo zrobiłam kartkę imieninową.


Z tabelki jesiennego bingo wybrałam kombinację czerwony - papier - liść. 


Trochę czasu zajęło skręcanie quillingowych listków i kwiatów, ale wydaje mi się, że wyszły całkiem zgrabne.


Kartkę ozdobiłam dodatkami, które otrzymałam od Agnieszki. :-) Zachęcam do zapoznania się z jej twórczością. Warto! Agnieszko, dziękuję Ci za tyle skarbów!


Kartkę dodaję do listy prac zgłoszonych w kolejnym wyzwaniu Szuflady - Jesienne bingo.

4 komentarze:

  1. Urocza kartka, dobrze że jeszcze z kwiatami. Ja je zawsze z przyjemnością oglądam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Kwiaty na imieniny zawsze pasują.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)