Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 10 listopada 2015

Filc - próba pierwsza

Czy ostatnia? Nie wiem. Może jak mi przyjdzie do głowy jakiś ciekawy pomysł, to jeszcze się pokuszę o uszycie kolczyków z filcu. Cóż, pomysł chodził mi po głowie już od dawna i po prostu chciałam spróbować. 


Jestem z nich średnio zadowolona, nie mogłam dobrać niczego, co ładnie wypełniłoby środek. A tak właściwie to miały być zielone, jednak ich zieloność za bardzo gryzła moje oczy, więc poszła na spód. Ale jak mi się znudzi brąz, to zawsze mogę obrócić je na zieloną stronę, ewentualnie mogę mieć jeden kolczyk zielony, a drugi brązowy.


Obrócone na brązową stronę wyglądają jak czekoladowe ciasteczka, nieprawdaż? Jednak wolałabym takich nie próbować.

Materiały: filc, drewniane koraliki,
kordonek Ariadna brązowy
(76 tex x 2, 10 g/ 65 m, 100% bawełna).
Wymiary: długość - 6 cm (bez bigli),
szerokość - 5 cm.


Kolczyki zgłaszam do wyzwania Otwórz Szufladę - Filc.


22 komentarze:

  1. Bardzo ładne i oryginalne kolczyki. Ja bym chyba postawiła na mieszankę, czyli jeden zielony, drugi brązowy, jak szaleć to szaleć :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Brązowy i zielony - czemu nie... Trzeba żyć kolorowo. :-)

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł:) - są bardzo oryginalne i piękne:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podobają się takie kolczyki i na pewno chciałabym je nosić :) Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się i dla mnie są takie etniczne w klimacie. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszło, mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. taki pierwszy efektowny pierwszy raz to ja lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie filcu! :) Kolczyki są prześliczne i wyglądają bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ale mnie motywujecie do wymyślania następnych!... :-)

      Usuń
  8. A mnie podoba sie w wersji zielonej :)
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Zielone też ładne, wszystko pewnie będzie zależało od tego, czy zechcę przyciągać wzrok czy nieco stonować barwy. :-)

      Usuń
  9. Śliczne kolczyki powstały ;) I brązowe i zielone znajdą swoich zwolenników. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Z pewnością znajdą się zwolennicy jednego i drugiego koloru.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)