Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 15 grudnia 2015

Decoupage - próba pierwsza

Decoupage podoba mi się od zawsze. Jednak ciągle uważałam to za technikę zbyt kosztowną i zbyt wymagającą. Aż do tego roku. Zrobienie pierwszych decoupage'owych tworów poprzedziła uważna lektura, co i jak robić, żeby było dobrze i taniej - przecież nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie i nie potrzebuję produktów z górnej półki. Serwetki zbierałam już od dwóch lat, więc teraz nie musiałam nic dokupować. Tylko bombki ciut za małe co do niektórych obrazków, ale następnym razem kupię większe. :-) Te, które ozdabiam w tym roku, mają 25 cm obwodu, więc na domową choinkę będą w sam raz.



Wszystkie motywy na bombkach są ładne, ale chyba ptaszki najbardziej mi się podobają, choć gwiazdy betlejemskie i bałwanki też są urodziwe. 




Nie będę ukrywać, że decoupage jest dość pracochłonny. Największe trudności sprawia mi chyba równe rozłożenie płaskiej serwetki na okrągłej bombce. Dużo łatwiej przykleić jakiś pojedynczy element. Jednak mam nadzieję, że nabiorę wprawy i kiedyś wszystko będzie ładne i równiutkie.



Udało mi się zrobić osiem bombek, czyli wykorzystałam całą paczkę. Następne osiem czeka w kolejce na swój czas - są już pomalowane farbą akrylową, teraz tylko trzeba je ozdobić.

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)