Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 3 grudnia 2015

Pierwsza śnieżynka

A przynajmniej pierwsza skończona i wykrochmalona. Śnieżynki użyłam do ozdobienia świątecznej kartki. Motywacją stał się konkurs na fb, zorganizowany przez czasopismo "Twórcze Inspiracje". Jak Wam się podoba taka kartka?



Wzór śnieżynki pochodzi z ostatniego numeru "Twórczych Inspiracji" (nr 6/ 2015). Bardzo mi się spodobał wzór autorstwa Urszuli Mazurek, jak zresztą wiele innych pomysłów.


Użyłam trochę brokatu, wycinanek i gotowych śnieżynek kupionych w sklepie papierniczym. Chciałam, żeby wszystko choć trochę błyszczało, podobnie jak błyszczy śnieg w słońcu.



12 komentarzy:

  1. Śnieźynka jest wspaniałą ozdobą świątecznej kartki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! wszystko idealnie do siebie dopasowane i takie delikatne, ulotne właśnie jak śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżynka pięknie błyszczy w świetle. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka ! szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)