Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 8 grudnia 2015

Śnieżynkowe podsumowanie

Zakończyłam listopadową - grudniową produkcję białych śnieżynek i bombek. Teraz czas na inne prace i nowe wyzwania. W sumie udało mi się zrobić 28 śnieżynek, które będą ozdobą kościelnej choinki, oraz 5 małych bombek (tych dużych jeszcze nie zliczyłam). Wszystko pokażę, jak już będzie pięknie wykrochmalone i gotowe, a tymczasem mała zajawka.



Teraz skupiam się na kilku robótkach: kocyku, turkusowych śnieżynkach i rozpoczynam przygodę z decoupagem. :-)

4 komentarze:

  1. Ilości imponujące. Czekam więc na prezentację :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... 28 śnieżynek... dla mnie 6 jednakowych sztuk to wyzwanie :-)
    Czekam na prezentacje po usztywnieniu. Pięknie będą wyglądać Twoje ozdoby na choince :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat każda jest inna, żeby nie było tak jednolicie. Przecież podobno nie ma dwóch takich samych płatków śniegu. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)