Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Dla mnie bomba!

Największa bombka, jaką w tym roku zrobiłam, została w naszym domu.



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8,
65 tex x 2, 50 g/ 340 m,
col. 400, 100 % bawełna.
Wymiary: obwód - 66 cm.
Wzór: chomikuj.pl
>>KLIK<<

Bombkę zgłaszam do zabawy u Gosi >>KLIIK<<

4 komentarze:

  1. Piękna !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam się zabrać za naukę robienia takich bombek jeszcze przed ostatnimi świętami, ale czasowo się nie wyrobiłam... Mam nadzieję, że zdążę przed tegorocznymi świętami, bo takie bombki robią wrażenie! :)
    I super pomysł na wykorzystanie gwiazdkowych cekinów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bombki nie są zbyt skomplikowane. Jeśli potrafisz szydełkować, to bez problemu je zrobisz. Najlepiej pewnie zacząć już teraz. :-) Ja od 2014 r. chyba robię turkusowe śnieżynki, a więc już dwie zimy minęły, na trzecią będą na pewno gotowe, bo postanowiłam skończyć je teraz. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)