Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 19 stycznia 2016

Najpiękniejsza

Nadrobiłam już wszystkie świąteczne zaległości, podsumowałam miniony robótkowy rok. Zrobiłam to dopiero teraz, ponieważ od kilku tygodni mój świat kręci się wokół zupełnie innych tematów. Święta spędziłam w szpitalu, nowy rok również. Dopiero w styczniu wróciłam do rzeczywistości - nowej, wspaniałej rzeczywistości, ponieważ na świecie pojawiała się najpiękniejsza istotka, nasza córeczka, na którą czekaliśmy tyle miesięcy.

Jeszcze trochę czasu potrzeba, żeby te dwie urocze stópki zaczęły samodzielnie zwiedzać świat. 




Muszę przyznać, że ta "robótka" udała nam się jak żadna inna. :-)



27 komentarzy:

  1. Gratulacje kochana! Prześliczne maleńkie stópki. Niech zdrowo rosną i podbijają świat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję uroczej córuni! Życzę dużo zdrowia:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie możemy się na nią napatrzeć. :-)

      Usuń
  3. Gratulacje! Dużo zdrówka dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Urocze maleństwo. Niech zdrowo rośnie na pociechę rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj, jest niesamowicie urocza. :-)

      Usuń
  5. Gratuluję . Rozczuliły mnie te stópki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca gratuluję :-) Niech maleństwo rośnie zdrowo :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. moje gratulacje z narodzin córeczki jest wspaniała zyczę wam aby wasz skarb rosł zdrowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :-) Będziemy dbać o ten Skarb najlepiej jak potrafimy.

      Usuń
  8. Jaka słodycz:) Reniu gratulacje i dużo zdrówka dla maleńkiej, niech się zdrowo chowa i rośnie!Życzę Wam wielu wspaniałych niezapomnianych wspólnych chwil, szczęścia i radości:) Maleńka jest śliczna i jak dużo ma włosków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :-) Włoski najbardziej wszystkich zachwycają, bo rzeczywiście jak na noworodka ma ich dużo i są gęste.

      Usuń
  9. Gratulacje i dużo zdrówka dla małego Aniołka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najszczersze gratulacje !!!

    najlepsza z robótek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Nie mamy co do tego wątpliwości. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)