Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 29 lutego 2016

Była sobie żabka...

Wraz z rozwojem dziecka poznaję różne pojęcia dotyczące dziecięcego świata. Niedawno, nie wiem już gdzie, trafiłam na hasło "szmatka sensoryczna". W sumie całkiem niegłupia rzecz. Szmatki, na które natknęłam się w internecie, są kwadratowe albo prostokątne, i oczywiście mają dużo kolorowych wstążeczek. Stwierdziłam, że takiej szmatki nie chcę, przecież są inne kształty, które można swobodnie do tego celu wykorzystać. Myślałam, myślałam i wymyśliłam... żabkę. 


Inną motywacją do powstania żabki była zabawa u Gosi, której motywem przewodnim był kolor zielony. A że wielkimi krokami zbliżał się koniec lutego i bardzo chciałam coś przygotować, więc uporczywie szukałam pomysłu w zieleni.


Była sobie żabka i wcale nie taka mała - urosła do 27 centymetrów. Nie jestem najlepszą krawcową, co niewątpliwie widać, ale nie szyję zbyt często. Myślę, że dziecko wybaczy mi te wszystkie nierówności i będzie chętnie bawić się tym zielonym stworkiem.


Jako wykroju użyłam schematu filcowej żabki, który znalazłam tutaj >>KLIK<<. Żabkę uszyłam z minky i skrawka bawełnianego materiału z maminej szafy, łapki i oczy są z filcu i, oczywiście, nie mogło zabraknąć kolorowych wstążeczek. Żabkę zgłaszam do zabawy u Gosi.

17 komentarzy:

  1. Świetna żabucha. Radosna i kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taka właśnie miała być. :)

      Usuń
  2. Super żaba, bardzo w żywych kolorach dla dziecka jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolorami dziecię me jeszcze się nie zainteresowało, ale żabkę powoli próbuje łapać.

      Usuń
  3. Urocza. A nieuszylabys mi książeczki z takimi gadżetami? W zamian za jakiś bizutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że dałabym radę. :)

      Usuń
  4. Urocza. A nieuszylabys mi książeczki z takimi gadżetami? W zamian za jakiś bizutek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna żabka ☺ Nie widać żadnych nierówności ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i radosna ta Twoja Żabka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dla pięknego i radosnego dziecka. :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie niekonwencjonalne projekty dla dzieci - żabka wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)