Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 29 lutego 2016

Słoik na herbatę

Po raz kolejny zainspirowałam się zabawą blogową. Jednak takie akcje działają nadzwyczaj motywująco; inaczej pewnie jeszcze długo zbierała bym się do roboty. 


Nie jest zrobiony idealnie, tu i ówdzie widać zagniecenia, ale po kilku warstwach lakieru nie czuć chropowatości, więc takie niedociągnięcia mniej przeszkadzają. Następny wyjdzie już lepiej.



Słoik służy do celu, w jakim został stworzony i bardzo dobrze spełnia swoją funkcję. A inspiracją do jego powstania było wyzwanie Art-Piaskownicy "Przyda się... Gadżet kuchenny".

Przyda się! Gadżet kuchenny

Poza tym czytam czasami o tajnikach decoupage'u i inspiruję się pracami tych, którym ta technika jest nieco bliższa. Cóż, jedenaście kroków w nauce decoupage'u pominęłam, ale za to postawiłam krok dwunasty - decoupage na szkle.

8 komentarzy:

  1. Ja nie widzę żadnych niedoskonałości :) Może dlatego, że nie znam się na tym zbyt dobrze, ale mam trochę zalegających słoików po kawie, więc może też coś pokombinuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kombinuj, kombinuj - to bardzo przyjemna praca, a i miło popatrzeć na efekty.

      Usuń
  2. Taki słoik na kawę - super! A niedociągnięcia - od razu nic nie wychodzi idealnie, ale jak to mówią, ćwiczenie czyni mistrza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Od razu herbata smakuje lepiej. :) Idealnie to wyszłoby na płaskim, ale - tak jak mówisz - trzeba ćwiczyć.

      Usuń
  3. WOW! No rewelacja, bardzo podoba mi się kolor papieru i pasuje do zakrętki. Jak my się cieszymy, gdy tak! inspirujemy. Dziękujemy za zabawę w naszej piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak ja się cieszę, że mam skąd czerpać motywację do działania! Takie wyzwania ułatwiają mi znalezienie pomysłu, bo tak to czasem nie wiadomo za co się wziąć. I jeszcze dobrze na mnie wpływa ograniczenie czasowe, wtedy wiem, że muszę się bardziej sprężyć i inaczej organizuję swój czas.

      Usuń
  4. Świetny!!! Nie jest łatwo przykleić tak duży motyw na nierówną powierzchnię!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I ile razy bym nie kleiła, zawsze gdzieś się serwetka zmarszczy, ale już mi to nie przeszkadza. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)