Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 21 marca 2016

Kartka i planów wiele

W tym roku wyjątkowo darowałam sobie przygotowywanie kartek wielkanocnych. Swoją uwagę tym razem skupiłam na większych pracach i na kartki już zabrakło czasu. Ale tak dla zasady zrobiłam jedną karteczkę.


Do zrobienia kartki wykorzystałam papierowe serwetki, przyklejając je do bloku technicznego przy użyciu folii spożywczej. To sprawdzony i szybki sposób na wykonanie jakiejkolwiek kartki.


Kartka jest mała, ma wielkość zwykłej pocztówki. 


Kartkę zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - Jajko.


Poza tym przybywa otulacza, powoli, ale prace idą do przodu. Przesuwanie koralików nie sprawia już żadnych problemów, wzór jest bajecznie prosty, więc wszystko robi się z pamięci. Nic, tylko siedzieć i dziergać!


Przybywa także pomysłów i materiałów do ich realizacji. I cóż z wykorzystania zalegających włóczek, kiedy na ich miejsce pojawiają się następne?... Tiul, materiał i rzepy przydadzą się do CZEGOŚ, z kordonków zamierzam zrobić serwetkę lub małe serwetki, a z włóczki powstanie coś na małą główkę i małe nóżki.




13 komentarzy:

  1. Karteczka świetna! Otulacz już mi się podoba bo kolorki piękne! Czekam na koniec:) Ciekawa jestem do czego wykorzystasz te kolorowe rzepy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Otulacz został spruty, zacznę go jeszcze raz.

      Usuń
  2. Śliczna karteczka:) Otulacz zapowiada się interesująco i ma fajne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na finał otulacz bo zapowiada się świetnie.Ciekawa jestem CZEGOŚ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa... Chyba najwyższa pora zabrać się za ten projekt.

      Usuń
  4. mi też tylko przybywa a nie ubywa :)

    kartka super

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o technice klejenia serwetek przy użyciu folii. Ciekawe. Dziękuję za udział w wyzwaniu AP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natknęłam się na niego na jakimś blogu lub stronie internetowej. Spodobał mi się. Lepiej używać do tego celu grubszej folii, widzę, że lepiej trzyma.

      Usuń
  6. Dziękuję w imieniu całej Art Piaskownicy za udział w wyzwaniu i tą niezwykle wiosenną pracę!
    Do zobaczenia na blogu Piaskownicy :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)