Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 15 marca 2016

Metryczka

Pierwszy raz odważyłam się zrobić metryczkę. Było to bardzo ważne przedsięwzięcie, ponieważ robiłam ją mojej córce, więc metryczka musiała być nieco wyszukana. Działałam także pod presją czasu, zależało mi, aby projekt został zakończony przed świętami. Poświęciłam mu kilka późnych wieczorów i wczesnych poranków, kiedy nasze Maleństwo smacznie spało. Jestem zadowolona z efektu końcowego. Dziś metryczka poszła do oprawy.


Bardzo spodobały mi się kotki, których schematy są zamieszczone w "Igłą Malowane" (zeszyt 2/6, kwiecień 2015), dlatego postanowiłam wykorzystać jednego z nich. I rzeczywiście po wyhaftowaniu kotek wygląda znakomicie.


A tak wygląda całość, dość słusznych rozmiarów - 36 cm x 39 cm. Po oprawieniu te wymiary zapewne nieco się zmienią. Skorzystałam również z generatora tekstu (darmowego), który znajdziecie na stronie Coricamo. Z wyżej wymienionego czasopisma wykorzystałam także kwiatki. Do haftowania użyłam muliny Ariadna. Do metryczki przykleiłam jedno z pierwszych zdjęć zrobionych jeszcze w dniu narodzin.


Zdaję także krótką relację z dziergania otulacza. Przybyło niewiele, ale wszystko działo się kosztem metryczki, więc teraz powinno pójść nieco szybciej. Dobrze, że w Turnieju Dziewiarskim nie ma narzuconych terminów. :-) Opanowałam już przesuwanie koralików w taki sposób, aby nie rwać srebrnej nitki - sprawiło to, że szal robi się dużo przyjemniej.


3 komentarze:

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)