Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 31 marca 2016

Pisanka, metryczka i szal

Tuż przed świętami udało mi się zrobić jeszcze jedną decoupage'ową pisankę. Tym razem zainspirowały mnie reliefy, co delikatnie wykorzystałam do ozdobienia pisanki.



Do zrobienia reliefów użyłam kleju introligatorskiego, bo akurat to miałam pod ręką. Zresztą jest to jeden ze sposobów, o którym przeczytałam tutaj >>KLIK<<. Moje reliefy nie są przecierane - po wyschnięciu białej farby delikatnie pomalowałam je zieloną. 

Z pewnością wykorzystam reliefy w innych pracach, ponieważ prezentują się bardzo dekoracyjnie i wcale nie są skomplikowane w robieniu. 



Reliefy to 13. krok, a mój drugi, w nauce decoupage >>KLIK<<.


Pisankę zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - Jajko.


Przed świętami zdążyliśmy również oprawić metryczkę i teraz prezentuje się ona tak:


Przybyło także trochę szala, ale niewiele. Zastanawiam się nad spruciem i ponownym rozpoczęciem - wyrobiłam już może z połowę włóczki i kończą mi się koraliki, poza tym nie podoba mi się ich układ, teraz ułożyłabym je inaczej...




8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne jajko, ma ładne reliefy. Cieszymy się, że z nami się uczysz :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się starałam. :)

      Usuń
  2. Witaj Reniu:)
    bardzo sie cieszę, ze dołączyłaś do naszej zabawy i to z takim cudnym jajem:)
    Reliefy wyszły świetnie, będę musiała sama wypróbować zrobić je na klej, bo konturówka nie dość że do najtańszych nie należy to wcale też najlepiej nie wychodzi:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie wiem, czy klej jest taki rewelacyjny, po nałożeniu jednej warstwy kleju wzór wygląda dość delikatnie i nie jest mocno wypukły. Z dwoma warstwami kleju nie próbowałam.

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł z reliefami z kleju introligatorskiego - muszę spróbować tej techniki na kartkach. Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tylko klej miałam pod ręką, więc spróbowałam, jak to działa. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)