Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 3 marca 2016

Przecież ty umiesz...

- Mamo, zobacz.
- No i co? Przecież ty umiesz robić na drutach.
- Ale nauczyłam się nowego wzoru. Ściegu mozaikowego.

Ścieg mozaikowy od dzisiaj zagościł na dobre w mojej świadomości. Wcale nie jest tak trudny, jak mi się wydawało, zwłaszcza kiedy ogląda się filmik Intensywnie Kreatywnej >>KLIK<<. Zresztą dla kogoś, kto przecież umie robić na drutach, nic nie jest trudne. 


Etui przygotowałam z dwóch powodów. Po pierwsze, zmotywowało mnie pierwsze zadanie Turnieju Dziewiarskiego. Po drugie, mój telefon spadając nawet z niewielkiej wysokości potrafi podzielić się na trzy części; mam nadzieję, że takie etui nieco złagodzi skutki upadku.




I jeszcze dodam po trzecie - wykorzystałam nieco zalegających włóczek. Tym samym jedno etui kwalifikuje się do dwóch akcji.

Turniej Dziewiarski 2016
Lelewel 1 - Zadanie 1 - Opakuj mi świat

Akcja WZW

Właściwie ten wpis miał być nieco inny. Zamierzałam napisać o wyzwaniach, które na mnie czekają. Jednak okazało się, że jedno z wyzwań, czyli ścieg mozaikowy, tak szybko został opanowany, że zostało tylko do pokazania gotowe "dziełko". Drugie wyzwanie nie nabrało jeszcze ostatecznego kształtu i podejrzewam, że nie nabierze go aż do momentu wykonania, gdyż dopuszczam możliwość dokonania setek zmian w międzyczasie. Na początek mała zajawka tego, nad czym pracuję (oczywiście nie jest to jedyna rzecz na mojej robótkowej tapecie).


8 komentarzy:

  1. Etui śliczne, a ścieg rzeczywiście ciekawy. Fajna praca. A ta nowa, może coś z frywolitki będzie? Cóż, trzeba poczekać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie będzie to frywolitka, choć za sprawą Twojego komentarza przez chwilę do niej zatęskniłam. :)

      Usuń
  2. Świetne etui :-) Rewelacyjny wzór - gratuluję opanowania nowych umiejętności :-)
    Bardzo jestem ciekawa Twojego nowego projektu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wzór nie jest trudny, szybko można go zapamiętać. Co do projektu, to jeszcze potrzymam Was w niepewności. :)

      Usuń
  3. Ale śliczne etui! Ja muszę wydziergać nowe na swój telefon, bo stare mam juz dosyć zużyte.
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dziergaj, z pewnością się przyda. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)