Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 31 marca 2016

W bieli - część I

Sukienka już jest, płaszczyk też, nie wspominając o innych niezbędnych drobiazgach. A wszystko to w bieli, bo niedługo będziemy nieść naszą córeczkę do chrztu. Nie mogło obyć się bez akcentów robótkowych - butków i kapelusika. Buciki są już gotowe, pozostaje tylko zrobienie czapeczki, do której już wybrałam wzór, więc powinno pójść szybko.

Butki pięknie mienią się w świetle słonecznym; musicie uwierzyć mi na słowo, bo nie umiałam oddać tego na zdjęciach. A wszystko to za sprawą włóczki YarnArt Gold.


Początkowo zamierzałam połączyć biel z jakimś mocniejszym akcentem kolorystycznym, jednak zupełnie nie potrafiłam dobrać koloru i ostatecznie postawiałam na delikatne pastelowe odcienie - róż i ecru. Myślę, że takie połączenie wygląda zdecydowanie lepiej niż moje wcześniejsze pomysły. Poza tym wszystko wydawało się inne, kiedy nie miałam przed sobą sukienki. I choć nie ma na niej żadnych akcentów kolorystycznych, to delikatniejsze kolory lepiej do niej pasują.




Materiały: włóczka YarnArt Gold,
100 g/ 400 m; col. 9362;
92% akryl, 8% poliester;
szydełko 1,75 mm.
Wzór: "Sabrina Buciki", 3/2015.

Buciki zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - Przyda się... na nogi.



I jak zapewne zauważyliście w tytule - ciąg dalszy nastąpi...

6 komentarzy:

  1. Buciki są przepiękna! Aż jestem ciekawa, co będzie kolejne :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie buciki :-) Piękne :-)
    Bardzo jestem ciekawa, jaką czapeczkę wybrałaś...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Czapeczka jest prosta w swojej formie.

      Usuń
  3. Będzie to na pewno niezapomniane wydarzenie i piękny strój!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Asiu, rzeczywiście to był niezapomniany i wyjątkowy dzień.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)